Nu kommer våren!

Det är mars och det känns skönt. Jag gillar vintern men iår har det varit en riktigt pissig vinter men bara en massa regn. Så jag är glad att våren är på väg. Det har verkligen varit vårväder ute med massa sol nu i två hela dagar men det har oxå inneburit att det ahr arit kallt. men hellre sol och kallt än varmt och regnigt.

Mina fina blåmärken från kanylen jag hade i armen/arna på sjukan börjar försvinna så nu ser jag snart inte ut som en ner knarkad åldring längre. För snart är jag inte ung längre ju utan jag börjar närma mej en väldigt anmärkningsvärd hög ålder inom den närmaste tiden. Just nu har jag ingen ångest men visst har den hunnit ifatt mej några gånger och lär säkert göra det igen.

Kommentarer
Postat av: jessi

ja visst är det skönt med lite vår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback