Av jord är du kommen av jord ska du åter varda

Jag tror G håller på att bli galen. Först så drömmer hon att jag är ligger på sjukan och dör och sen tror hon alla tänker skaffa barn bara för att en av hennes kompisar e gravida och jag får lova att jag inte ska få nått barn på minst 1 år. Men va fan G ska jag nu ligga på sjukan och dö vill jag gärna föra vidare mina underbara gener innan tiden är ute.

På måndag ska mitt arbete i utomhuspedagogik vara inlämnat och idag har jag varit duktig och skrivit sidhuvudet och rubrik. Inte illa, resten som jag skrev tog jag bort igen. Jaja max 3 sidor var det och det ska jag väl kunna få ihop innan måndag (helst imorgon). Jag och Sara har iaf bestämt vad vi ska skriva om på examensarbetet. Så nu var det gjort. Skolan börjar lida mot sitt slut.

ser daj lajter alligajter


Kommentarer
Postat av: G

Jag förstår att du tycker att det här är lustigt, men jag kan tala om att du har fel. Fast du har antagligen rätt i att jag håller på att bli galen.



Förresten tror jag att jag ska tvinga Magnus att lova också. Det känns säkrare då ;)

Postat av: G

Jag kom på en sak till förresten. Jag tycker att vi ska lova varandra att den dagen vi blir på smällen så berättar vi det direkt. Inget sånt där vänta tre månader och helvete. Alltså, man kan ju vänta med att berätta det för andra, men för varandra ska vi fan berätta det SAMMMA DAG. Ok?

2008-05-23 @ 21:15:19
URL: http://sanningenomlivet.blogspot.com
Postat av: Magnus

När får jag veta det då?

2008-05-26 @ 12:42:52
Postat av: G

I sinom tid Magnus, i sinom tid.

2008-05-26 @ 20:41:08
URL: http://sanningenomlivet.blogspot.com
Postat av: Magnus

Låter oroväckande...

2008-05-26 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback