Kräftan

Igår var det fint väder så jag, Sara och Therese stack till stranden där jag lyckades med att bränna hela min rygg och baksidan på benen, så nu blir jag kallad kräftan av Therese. Jaja det e sånt man får ta när man inte smörjer in sej och är rödhårig. Jag och Sara doppade oss i havet oxå. Therese var bara i med benen den fegisen ; ) (fast så har hon ju inget underhudsfett heller).

Helgen var lyckad, Towe va här så hon, jag, Sara och Therese var ute en runda. Det var en lyckade jaktkväll för någon iaf. Jaja så kan det gå när inte haspen e på.

Nej nu ska jag nog packa lite inför min flytt. Om det är någon som behöver något så ska jag sälja det mesta i min lägenhet så det är bara att höra av sej.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kärt barn har många namn som man säger.

Postat av: G

Du ska väl behålla soffan? Annars blir jag besviken på dig.

2008-05-14 @ 08:20:44
URL: http://sanningenomlivet.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja det e väl klart, Hampus ska ha den så länge.

2008-05-14 @ 22:44:10
Postat av: F

Har du en cementblandare? går iofs bra med en Dvd också till rätt pris (:



//The man the myt the ledgend

2008-05-15 @ 01:21:16
Postat av: Fia

Jag har en mixer som man säkert kan blanda cement i men den e inte till salu. Men dvdn är till salu för dej.

2008-05-15 @ 01:24:02
Postat av: Karoliina

tack det värmer ;D läser din nääästan varje dag också :)

2008-05-20 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback