Så var det igång igen

Jag har blivit sjuk IGEN. Först börjde magen, men det kändes som den kunde bli bra igen. Sen blev jag förkyld och allt vad det innebär och samtidigt säger magen ifrån på allvar så nu e allt i full gång igen. E så jävla helvetes trött på det. Jag kan inte sova för så fort jag försöker sova så e det dags att gå upp igen och så fortsätter det.

Idag skulle vi städat min lägenhet såhär efter att vi flyttat allt i lördags men för min del var det att stanna hemma bara. Så mamma fick åka utan mej men som tur va så var min moster med oxå. Klart att man får dåligt samvete men samtidigt så var jag verkligen så dålig så jag hade bara varit ivägen.
Nu hoppas jag på att jag kan gå till skolan på torsdag och sen va frisk för nu e nästan varenda uppbokad.

Ska se om jag kan få lite sömn inatt.


Kommentarer
Postat av: Tess

Krya på dig!

2008-05-27 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback