22000 spänn

Yes i tisdags var jag och fick min spruta eller kanske ska säga sprutOR, det var 4 st. Så 22000 spännrakt in i min mage...gör inte det nytta kan man ju undra vad som gör det.

Jobbat hela dagen idag på förskolan, det var kul. Ganska lungt oxå då dom inte va så många idag. Imorgon e det iaf dags att plugga lite till sen bär det av till Göteborg för att se Mustasch och på lördag gå på 25 års fest med 90tals tema.

Känner att jag intebloggar så mycket nu och inte nått roligt heller men försöker göra det när jag e i närheten av en dator då jag inte skaffat mej en ny än, lär nog dröja oxå.


Kommentarer
Postat av: G

Jag känner nog ingen annan mage som är värd så mycket pengar som din nu. Eller ja, jag känner ju kanske inte din mage när jag tänker efter. Men jag känner ju dig, och din mage sitter ju på dig. Eh. Ja. Du fattar.

Postat av: Elsa

Antar att det är Humira du tagit, undra hur många tusenlappar man sprutat i sig/stoppat i sig i form av piller. Man är dyr i drift så att säga...;)

2008-11-29 @ 19:59:00
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback