Festsugen

Igår hörde jag nån låst som gjorde mej sjukt festsugen. Jag har inte festat sen jag var i Östersund och det slutade ju med att jag blev sämre igen och fick tillbringa några dagar på sjukan även om jag inte tror att det enbart var därför jag blev sämre. Men nu känns det onödigt att ta den risken eftersom jag har VFU och inte kan missa mer och vill inte bli sämre igen. Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää, e så det känns iaf.

Slutade redan 1 idag men var tvungen att kör till Halmstad och lämna några prover, så nu e det gjort iaf. Imorgon blir det en lång dag. Har varit sjukt trött när jag kommit hem men det e väl för att man inte är van vid att ha massa barn och skrik runt sej hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: G

Bläääääääääääääääää, jag är också trött på det här nu. Jag kan festa hur mycket som helst, det blir ändå aldrig lika roligt när du inte är med.



Vi borde leta upp någon som kan donera sin mage till dig. Jag startar en facebook-grupp direkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback