Cocillana är åter min vän

Har varit dålig på att skriva men är så trött efter jobbet och allt man ska göra efteråt. Men nu har jag lyckats bli förkyld igen men ögoninflammation och rethosta. Så nu sitter man här med salva i ögonen och Cocillana i kroppen.

I helgen var vi iaf i Falun där vi passade på att åka lite skidor och i mitt fall snowboard. Tänk om det hade funnits så mycket snö HÄR! Jaja det lär väl aldrig hända. Kul var det iaf fast jag var förkyld som en gnu. En annan sak som oxå är rolig är att vi har fått en lägenhet, en helt nybyggd. Längtar tills vi ska flytta även fast jag hatar att flytta alla grejor, känns som jag gjort det hundra gånger redan. Jaja men det blir nog bra när det är färdigt.

Kommentarer
Postat av: G

Du har inte blivit halvsidesförlamad denna gången då?

Postat av: Fia

Nä men jag sover gott av det.

2009-03-03 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback